fbpx
05.04.2020

Jazda pod wpływem

Przeglądasz 1 wpis (z 1)
  • Autor
    Wpisy
    Dziki42
    Participant

Witam wszystkich.
    Na początku stycznia miałem nieprzyjemny incydent, a mianowicie zatrzymała mnie policja do kontroli. Po przebadaniu alkomatem oraz testerem na obecność thc i środków odurzających wyszedł test pozytywny na thc ( złapano mnie w poniedziałek o 8, dzień wcześniej zapaliłem 1 blanta ze szwagrem, miał urodziny i mnie namówił, teraz wiem ze za głupotę się płaci, ale do sedna…) po przewiezieniu na komendę wezwano lekarza, spisano protokół oraz zrobiono mi pobór krwi. Po całym zajściu wypuszczono mnie i zakazano prowadzić mi tego feralnego dnia. Jestem zawodowym kierowca, miałem busa pewnego towaru i chciałem wrócić do niego aby poczekać na 2 kierowcę. Tego dnia padał mocny deszcz wiec gdy doszedłem do busa byłem cały przemoczony, z racji tego, ze chciałem się ogrzać wsiadłem do busa i odpaliłem auto, nagle nie wiem skąd pojawiło się dwóch policjantów i kazano mi wysiąść z auta, wpierali mi ze chciałem jechać i ze przewiozą mnie do szpitala znow na badanie krwi. Zaprzeczyłem ale oni się uparli i powiedzieli ze jak się nie zgodzę to zmusza mnie siła i zawiozą na komendę wiec się zgodziłem. Zabrali mnie do szpitala i tam znów pobrano mi krew, zabrano kluczyki i wypuszczono, a ze przyjechał drugi kierowca to pojechałem od razu za nimi i odebrałem kluczyki razem z drugim kierowca.